Intrebari frecvente Daca ai intrebari cu privire la anumite proceduri gasesti aici cele mai uzuale situatii

Comanda mea a fost anulata

Produsele prezentate pe site fac parte din oferta noastra, dar nu putem garanta ca produsele prezentate sunt pe stoc, fara defecte si ca pot fi livrate.

Printre motivele care pot duce la anularea unei comenzi se numara:

  • produsul comandat este ultima bucata din seria lui si prezinta defecte incompatibile cu vanzarea/trimiterea lui
  • erori tehnice cu privire la stoc (diferente intre stocul virtual si cel fizic)

Daca esti in aceasta situatie, verifica daca ai primit o notificare cu anularea comenzii pe mail. Poti incerca sa cauti un produs similar folosind categoriile din meniu sau sa incerci sa gasesti acelasi produs aici.

 

Nu am primit toata comanda

Produsele care se afla in oferta ONLINE a Sport Brands sunt disponibile in mai multe locatii (depozite).

In aceste conditii, comenzile care au mai multe produse ce se afla in locatii diferite vor fi impartite in mai multe colete. In aceasta situatie, nu platesti transport pentru fiecare colet, ci doar cel aferent intregii comenzi.

Daca esti in aceasta situatie si ai primit comanda partial, asteapta un termen de 3-5 zile si daca nu iti ajunge poti lua legatura cu noi la adresa comenzi@sport-brands.ro sau la numarul de telefon 0721230337.

Te rugam sa te asiguri ca ai la indemana numarul comenzii si eventual codul (urile) produsului pe care nu l-ai primit.

Nu am primit inca comanda

De regula, livram comanda in termen de 2-3 zile lucratoare, exceptie facand zilele libere si sarbatorile legale. In perioade cu promotii este posibil ca acest timp sa varieze.

Ca metoda secundara, poti verifica statusul comenzii tale in Contul tau sau pe site prin optiunea “Status comanda”- link aici.

Daca au trecut mai multe zile sau nu ai un status actualizat al comenzii ne poti scrie la comenzi@sport-brands.ro specificand numarul comenzii pentru a putea identifica problema.

Vreau sa returnez un produs

Returnarea unui produs

Pentru a returna un produs urmeaza acesti pasi:

  1. Completeaza formularul de retur disponibil aici si pune-l in cutia/ambalajul produsului
  2. Pregateste coletul de livrare (ai grija ca produsele sa fie asa cum le-ai primit) si apoi trimite formularul la adresa de mail comenzi@sport-brands.ro

Colegii nostri iti vor raspunde cu privire la cum trebuie sa procedezi mai departe. Noi vom trimite un curier la tine pentru a ridica coletul si pentru a finaliza procedura de retur.

Nu trimite coletul fara sa ne contactezi, acestea nu au de cine sa fie ridicate si il vei primi inapoi! In plus, folosind curierul nostru vei avea o taxa mai mica de retur si procedura va decurge mai repede!

Vreau sa schimb marimea/culoarea

Daca vrei sa schimbi cu un produs de alta culoare sau alta marime, mentioneaza asta in formularul tau.

Returnez un produs defect sau incorect

Daca ai primit un alt produs sau un produs defect te rugam sa ne scrii pe adresa de mail comenzi@sport-brands.ro si sa ne dai toate informatiile legate de comanda, inclusiv o poza a produsului in cauza. Vom incerca sa remediem cat mai repede problema.

Atentie!

Taxa de retur este in valoare de 15 lei. Rambursarea sumelor din retur se face doar prin virament bancar in contul specificat in Formularul de Retur.

Toate produsele pot fi returnate in termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care a fost livrata comanda. Pentru a usura acest proces asigurati-va ca ati completat toate datele din formular, inclusiv IBAN-ul  la care doriti returnarea eventualei contravalori a comenzii.

Pentru mai multe informatii accesati Retururi&Schimb.